This is how we roll!

Idag har jag och min trogna maka varit på Kmart och fläkt runt.
Jag hittade ett par dösöta tofflor för enbart $12, (ja, man behöver tofflor i Kalifornien),en locktång för $9 och ett par efterlängtade datorhögtalare för $22. Med det vill jag säga att det inte alls är dyrt på Kmart, inte alls faktiskt. Faktiskt jävligt billigt.

Jag har varit här i halva tiden av terminen nu, förstår ni?
Om lika lång tid som jag har varit här kommer jag vara hemma i Sverige igen. Det är fan läskigt hur fort tiden går. Det känns som jag kom typ igår.


Det känns som om att man hoppar studsmatta när man har dom på sig.

Införskaffade mig även en het poster.

Som det gifta par vi är så ville Emma självklart gå emot mig. Team edward blev det för hennes del. Nu ser vårat rum lagomt knasigt ut.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så söta tofflor, står verkligen Tessan på dem ( :

2010-03-04 @ 10:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback