Man lär sig något nytt varje dag...

Man kan säga att det har varit en lång helg...
Vi började festa i torsdags och festade vidare tills på söndag. Jag kan ju säga att jag ville dö lite någon dag där emellan. Men vi överlevde och är ett par sköna erfarenheter rikare.

I helgen har jag lärt mig att tvångsstrul är bland det värsta som finns, att hoppet om mänskligheten inte riktigt är ute ännu och att jag har haft sån jävla tur som har fått mina underbara roomies. Emma har även gjort sitt livs största misstag. Det är fun. hih. Tina kan även checka av att ha deckat big time på sin att göra lista!

Mamma ringde mig igår klockan 5 på natten och trodde att jag hade avlidit, nej du mamma, så lätt blir du inte av med mig!

Så är det måndag imorgon, jag längtar redan tills nästa helg.

Grattis till Erika och Tim förresten som båda bor i Stockholm men lyckats finna kärleken här, ni är så söta!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback