We survived...

Okej, jag måste bli bättre på att blogga, jag suger verkligen på att uppdatera. Det händer för mycket saker hela tiden för att jag ska orka blogga. Samtidigt som det egentligen inte händer sådär jätte mycket kanske. Jag tycker inte heller att det är speciellt kul att blogga om vad jag gör om dagarna. Känns ganska obetydligt. Intresseklubben antecknar liksom.

I helgen har jag iaf överlevt min första tsunami.
Det var ju bra gjort. Hoppas jag inte behöver överleva något sådant igen.
Helgen började med brännboll i parken, förfest hos oss och sen vidare till IV i en partybuss med strippstång(!). I IV regnade det hinkar med vatten och då skämtar jag inte. 
Vi tappade till och med bort varandra på grund av det piskande regnet. Dyblöt satte jag mig i en taxi tillsammans med lite sköna lirare för att åka vidare till Victoriahouse där folk såklart var nakna igen. Det bjöds till och med på mer nakenchock än vanligt, den här gången var nämligen barbecuesås inblandat. Great (Y).

Nej okej.. Jag har inte överlevt någon tsunami. Det kom aldrig någon hit. Det var stora varningar men vi satt lyckligt ovetande i en mysig bubbelpool uppe i bergen.


Dom vet hur man partar i VictoriaHouse.




Kommentarer
Postat av: Miss*E*

ha ha härlig bild! :P

Postat av: erika

hahaha janne i mitt <3

2010-03-06 @ 02:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback