I remeber you

Nu börjar det närma sig finals och jag börjar bli stressad. I tre av fyra ämnen måste jag stå inför hela klassen och prata och förklara om mina projekt. Jippe yey. Jag som älskar att stå och redovisa och nu ska jag göra det på engelska. Fan.

Idag är det helgdag här, igen, känns som att det jämt är helgdag här, dock inte så mycket helg att vi får vara lediga från skolan, men så mycket helg att alla ska festa!

Och här sitter jag med mina läxor, hemma, när alla andra fester. Okej, hela Elisehouse förutom en sitter med läxor, men ändå. Inte likt mig..

Mina läxor fuckar så jag vill inte vara med längre. Tror jag ska slå på en film istället. Glasblåsarens barn blir det nog till och med. Jag slår på stort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback