No more hiding who I wanna be

Ja ni, jag vet att jag inte är den bästa på att blogga. Det händer så mycket hela tiden så om jag skulle uppdaterahela tiden om saker och ting så skulle jag sitta och uppdatera flera gånger om dagen, och det är ingenting jag orkar eller har tid med för den delen.

Senaste nyheten är väl att det är ganska total kaos i Elisehouse just nu, jag hoppas dock att det ordnar sig, inte kul för nåon part att känna ångest över att vara hemma.

Idag har jag varit på en press conference about student elections, denna press conference ska vi i sin tur skriva en artikel om som ska vara klar imorgon klockan 9. Klockan är alltså 17 nu. Herregud, ångest.
Till det hör även att jag inte vet någonting om student elections och alla deras positioner med tanke på att vi inte har sånt trams hemma.
Fan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback