Harmoni

Jag brukade tycka att estetiska, kreativa människor var nördar, mesar. Jag brukade tycka att foto var någonting man pysslade med om man inte var cool nog. Det är lustigt hur man vaknar upp en dag och inser att man själv är där. Att man själv funnit en sida hos sig själv som man aldrig trodde att man skulle göra.

Det är
sjukt hur trångsynt och dum man kan vara som ung och dum tonåring. Jag gillar mer och mer den personen jag håller på att bli. Jag bryr mig inte om hur folk ser ut, jag bryr mig inte längre om vad folk har för intressen. Huvudsaken är att en person är en bra person, en person som vill andra väl.

Jag brukade
tycka att kreativa människor var töntiga, men i nuläget så måste jag säga att kreativa människor är någonting som jag fascineras av enormt, någonting som jag tycker är bland det fantastiska jag vet.

Jag är inte färdiglärd som människa, men jag är glad att det går åt rätt håll. Det är skönt att känna att man känner harmoni med sig själv, att man verkligen gillar den personen man håller på att bli!

En av mina utstyrslar under Halloween




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du börjar bli en riktigt klok tjej !

2010-11-07 @ 21:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback