Soon it is Christmas

Idag längtar jag efter snö, vinter, kyla och hem!

Jag har varit på galen shoppingrunda och jag kommer vara lycklig veckor framöver över mina köp. Dock kommer jag nog inte se röken av dom tills jag kommer hem med tanken på hur mycket kyla det krävs för att man inte ska svettas ihjäl. Idag har jag gått lös på en pälsväst, ett par vinterskor, en halsduk och ett par öronmuffar. Mys! Längtar hem så jag kan använda dem!

Dom har
börjat med julskyltning på en del ställen. Jätte mysigt. Inne på Macy's som typ är motsvarigheten till Åhléns så säljer dem redan jätte mycket julpynt. Det får mig att längta såååå mycket till julen!

Två söta vänner på Macys'



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja julpynta kan jänkarna iallafall!

2010-11-08 @ 19:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback