Surfing is the life

Idag har vi varit ute på en tre timmar surf session! Helt jävla underbart. Idag var det helt perfekta vågor. Jag var inte rädd en enda gång trots att jag tumblade omkring ett antal gånger. Jag har fortfarande inte kunnat ställa mig upp helt. Jag kommer upp men så fort jag kommer upp trillar jag i igen. Jävla skit. Jag tror jag står för långt fram på brädan.

Det finns ändå inte många känslor som kan slå den känslan av att en våg fångar en och skjutsar iväg en i en sjuhelvets fart. Snacka om att surfing är en sport för fartdårar, det går utav bara fan!

Nej, nu ska jag ner till poolen och sola lite. Visst lever jag ett jobbigt liv?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Och så var det där med hajjarna....

2010-11-10 @ 18:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback