Bland svenska kändisar och homosexuella

Om ni blir oroliga över att jag är så dålig på att uppdatera och tror att jag har gått under eller något så ska ni sluta vara det. Om inläggen i min blogg lyser med sin frånvaro betyder det enbart att jag har mycket att göra, förmodligen bara kul saker.

Det har varit mycket nu på senaste tiden! Förra helgen åkte vi till San Fransisco och jag blev kär. Kär i staden San Fransisco. Även fast det finns många orginal där. Transor, jätte homosexuella människor och gubbar i rullstol som förföljer en så skulle jag helt klart kunna se min framtid där.

I Onsdags begav vi oss till L.A för att få lite svensk nostalgi. Robyn live på Nokia Theathre. Robyn var en mycket angenäm och trevlig upplevelse men eftersom jag sett henne förut när hon var så mycket bättre så blev jag lite besviken. Robyn är en grym artist och kan sprida sådan känsla och lycka med sin röst men av någon anledning valde hon att sjunga de flesta låtarna playback! Fy Robin! Peppis på henne!

Hur som helst så stannade vi kvar i L.A över helgen och gick på svensk kändisfest. Lite sådär småkonstigt att se svenska kändisar på andra sidan jorden, men man ska ju inte klaga.
Vi stötte på svenska Malin Åkerman, ni vet hon som spelar i Trouble in Paradise och Heartbreak Kid? Väldigt, väldigt trevlig tjej. Hon verkar fortfarande stå kvar med båda fötterna på jorden, det uppskattar jag!

Vi sprang även in i SNYGGA Martin Björk som jag helt klart skulle kunna ha som min pojkvän och även roliga Johan Rheborg och Felix Herngren.

Herngren var precis som man kan tro att han är, sjukt rolig, sprallig och glad. Rheborg däremot kändes ganska torr och grå: Han uppskattade inte att jag berömde honom och berättade att jag älskar hans roll som Kenny Starfighter.

Ja det var väl ungefär det i korta drag, ledsen att ni inte kunde få långa drag, det blir så när man väntar så länge som jag gjort på att skriva.

Peace out!

Felix, Jag, Elin, Johan och Anna!

Jag, Snygg Martin och Elin

Jag, Malin, Elin och Anna. (synd att bilden är så suddig!)

Jag framför Golden Gate!

San Fransisco <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback