Against the odds

Ursäkta min brist på inlägg. Har haft fullt upp. Har lyckats med två riktigt lyckade utekvällar förra veckan. I lördags trillade jag baklänges av en scen. Det bjuder jag på. Och nej mamma jag gjorde inte illa mig. Jag är ju lite klantig. Det vet ju säkerligen de flesta om.

Jag har fotat en del på sista tiden. Har haft en massa fotoläxor vilket är svinkul. Jag har fotat en amerikansk fotboll match vilket var intressant med tanke på att man jämt var rädd att bli översprungen. Dom är inte små dom där killarna kan jag säga.

Man har så lite problem här på andra sidan jorden. Är det för att man har flytt verkligheten? Tänker man ju ett snäpp längre så är ju faktiskt det här min verklighet för tillfället. Undrar varför den känns så mycket mer problemfri än vad det gör hemma, hemma är det ju nästan alltid kaos i mitt huvuvd. Det kan ju mycket väl vara att jag just nu gör någonting jag verkligen tycker om. Jag älskar att fota och jag älskar att skriva, sen ska vi ju inte tala om surfingen.

En salig blandning av lite nytagna foton

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder, du är verkligen duktig Tessa (:

2010-10-05 @ 19:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback