Dygnet runt

Jag gillar att fota men är oftast väldigt frustrerad över hur lite min kamera och mitt objektiv klarar av. Jag vill köpa allt nytt. Det är ju ganska hemskt att den med bäst utrustning faktiskt brukar få de bästa bilderna, så bra behöver man inte ens vara. Jag vill ha en förjävla bra kamera och hundra olika linser så att jag verkligen kan börja öva och bli proffs.

Det är
det där med pengar som sätter gränser. Man kanske borde råna en pensionär... Eller gifta sig rikt...

Jag slänger upp lite foton jag tog igår.


 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är 90% fotograf och 10% kamera.

Kom igen, det går att ta superbilder med en crap kamera om man vill:D

2010-10-20 @ 13:30:44
Postat av: Joss

Vad fin din blogg har blivit älskade vän <3

2010-10-20 @ 14:20:35
Postat av: Anonym

Jättefina bilder du behöver ingen ny kamera!

2010-10-20 @ 19:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback