Finally

Det känns verkligen som att tiden flyger förbi, ändå så går den långsamt. Jag förstår inte ritkigt hur det går ihop, men på något vis så gör det ju det.

Jag har blivit räkoman, det är stört. Jag tror jag ätit räkor i alla fall varannan dag sen jag kom hit. Förstår inte riktigt vad som hänt. Jag som brukar hata räkor.

Nåja, nu till något roligare. Idag har vi köpt våra första surfbrädor. Jag blir alldeles lyrisk.
Självklart skulle vi ju fort som fan ut och pröva våra nyinköpta skönheter, dock var inte riktigt naturen med oss. Havet var ju spegelblankt.
Så där satt vi som 3 sälar och bara lös nybörjare, jag tror det kom färre än 4 vågor på hela timmen vi var ute. Total Failure. 

Vi ägnade istället tiden åt att försöka hoppa upp på brädan och flyga som små vantar. Vi kollade på solnedgången. Helt klart en lyckad surftripp ändå, skulle jag vilja säga...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback