Ideal

Jag har precis tittat klart på dagens avsnitt av idol. Det är precis lika underhållande som det brukar vara, om inte lite mer. Även de proffsiga gör bort sig totalt. Då känner jag lite skadeglädje.

Nu tänkte jag uttrycka mig sådär smart som bara en blond tjej kan göra, men herregud vad Laila Bagge är snygg. Det är fruktansvärt! Hur man kan se så bra ut trots att man är mamma och passerat trettio.

Jag skulle kunna hoppa över sådär en tio år bara för att vara henne. Hugga av min högra hand.

Jag vill vara hela henne, kanske kunde skippat Niklas Wahlgren. Han verkar inte så himla kul. Han drar faktiskt ner hennes coola image lite. Men jag antar att det är det som är kärlek.

När man låter någon dra ner ens image utan att må dåligt över det, man struntar i att killen man gillar gjort barnprogram trots att man själv försöker spela stencool och är i musikbranshen.

Nu ska
ni inte missförstå mig, jag gillar ju självklart mig själv och vill ju egentligen inte vara någon annan, men man kan ju alltid få ha en förebild. Och det är hon för mig, hon den där Laila Bagge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback