Amazing

Jag undrar när man ser resultat av träning. Jag tränar i princip 9 timmar i veckan, jag har varit här i över en månad och jag känner fortarande inte att jag blivit starkare, att jag har bättre kondition eller ser mer muskler på min kropp. När fan märker man skillnad? Det kanske är det där med maten, man måste väl äta nyttigt också. Dricka också kanske. Jävla skit.

Idag hade jag min första intervju. Satan vad bra det gick. Jag blir nästan hög av tanken på den. Det ska bli så himla kul att skriva den och jag ska verkligen försöka göra mitt bästa.

För er som är intresserade kan jag announca att jag inte har någon nevelpiercing längre, igen! Ännu en gång gick den rakt igenom, dock av egen vilja. Den här gången var det ingen stol som slet ut den.

When I see your face, there's not a thing that I would change. Cause you're amazing, just the way you are. And when you smile. The whole world stops and stares for awhile. Cause you're amazing, just the way you are.


Se så vacker jag kan vara om jag vill.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback