All my life I've been good, now I'm thinking what the hell.

Ursäkta utbrottet igår. Ibland måste det komma ut, så är det bara. Idag är jag inte arg, inte alls.

Det har varit en underbar dag, jeansjacka, solbrillor, lunch vid vattnet med otroligt trevligt sällskap och en värmande vårsol. Det kan inte bli mycket bättre.

Nu är jag däremot helt slut, utan att ha skäl till det. Jag borde packa, istället ligger jag på sängen, lyssnar på Justin Biebers låt Baby (fast det skulle jag aldrig erkänna) och tycker det känns fruktansvärt jobbigt att resa på sig. Så om det är någon som känner sig lite för överpigg så kan den väl skicka lite energi till mig, det vore schysst.

Undrar vart jag la mina solbrillor förresten, fan, nu blev jag orolig och måste tvinga mig upp ändå. Fan.

Nu låter jag bitter igen, jag är inte bitter. Förlåt.






Kommentarer
Postat av: Linnea

Svar: haha! Får se om jag gör det, men jag tror nog att det kommer bli bra.. Det är därför jag ska göra det på sommarlovet om det skulle vara fult på mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback