Ett erkännande

Efter en oplanerad bloggpaus så är jag tillbaka! Jag var inne på min blogg statistik och insåg att även fast jag inte uppdaterar så är det alltid några stackare som sitter och läser min blogg varje dag. Måste vara otroligt trist, men nu är jag tillbaka.

Det är en hel del grejer som händer i mitt liv just nu. På fredag flyttar jag till exempelt så flyttar jag till Karlshamn. Från storstad till småstad. Det kommer passa mig som bara den, hoppas jag.

Anledningen till flytten är att jag kom in på Blekinge Tekniska Högskola, de närmsta 3 åren kommer jag alltså spendera genom att gräva ner mitt ansikte i böcker om Digital Bildproduktion. SO STOKED!

Men jag har ett litet problem. Jag har världens bästa pojkvän. Igår var jag utan honom en dag och var nästan beredd att hoppa i sjön. Jag kommer sakna honom lika mycket som en isbjörn skulle sakna sin päls. Jag förstår inte riktigt hur detta ska gå till. Men det kommer gå, det måste det!

Nä, nu ska jag bege mig till IKEA för lite inköp av saker till min nya lägenhet i Karlshamn. Wish me luck!

<3

 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback