Looking forward

Så var det fredag idag igen. Satan vad tiden springer iväg, även fast man inte gör något nyttigt. Så idag blir det jobb mellan 14-20.20 och imorgon blir det också jobb så det resulterar väl i en väldigt lugn fredagskväll. Jag funderar på att ha en vit helg. Det vore nästan lite trevligt, men även tråkigt såklart.

Just nu känner jag mig ganska förvirrad. Förvirrad som person, förvirrad på vad jag vill göra med mitt liv. Det är så svårt. Det vore trevligt att ha något att se fram emot. I mars åker jag till Aruba i två veckor, det ska bli asbra, men det är ju bara två veckor. Jag vill ha någonting som varar längre att se fram emot. Hm.

Aruba strand

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Guud så jag längtar!!

2011-01-21 @ 23:34:46
Postat av: Jasmin

Äh! Du har ju massor att längta till. Om ett tag har du väl en ny kamera som du kan leka med:D?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback