Always said, always said

Vad fan hände med det fina vädret? Från hoppfullt solsken till dystert REGN?, vad hände där? Ja jag vet inte riktigt vad jag tycker. Med regn försvinner snön. Regn tyder på att det inte är minusgrader. Jag kanske borde dra lite på munnen ändå för att det regnade idag...

Jag har tänkt på en sak, fan vad skönt det måste vara att vara osocial. Att kunna sitta hemma en lördagkväll när alla ens vänner är ute och festar och flänger utan att känna ångest. Jag kan inte det. När det händer saker vill jag alltid vara med. Jag funderar alltid på vad jag ska göra här näst. Jag gillar inte att vara ensam för länge. Sån är jag. Synd att jag inte hade lite ensamvarg gener i mig. Att umgås med roliga människor är det bästa jag vet. Alla gånger.

Musiktips:
(För er som gillar metal skulle jag tro. Jag har själv jävligt svårt för metal men jag tycker till och med att den här låten är bra)


Kommentarer
Postat av: eleganzia

Tack ska du ha! Alltid kul (och välbehövligt) med lite värmande ord :-) Jag känner igen det där om att vara för social. Jag har varit sjuk i en vecka nu och inte gått utanför dörrarna. ÅÅ vad jag klättrar på väggarna! :) Hoppas du har en trevlig kvälL!

Postat av: Emmelina

Sv: hehe aa jag med:D

Gå gärna in på min blogg och rösta på vilken bild som ser bäst ut, uppskattar varenda röst!

Tack på förhand!

2011-03-04 @ 21:46:41
URL: http://emmelinakrantz.blogg.se/
Postat av: Emmelina

Sv: hehe aa jag med:D

Gå gärna in på min blogg och rösta på vilken bild som ser bäst ut, uppskattar varenda röst!

Tack på förhand!

2011-03-04 @ 21:46:41
URL: http://emmelinakrantz.blogg.se/
Postat av: Ann

Min favorit är den längst ner till vänster :D

2011-03-05 @ 14:11:00
URL: http://annherminehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback