Det enda du kan göra är att gå.

Jag har tänkt lite på det här med finalen i melodifestivalen på lördag, vem är det som kommer vinna den?

Jag har ingen som helst aning. Inte ens en chansning. Det enda som jag tror och nästan är säker på är att det kommer gå jävligt bra för Sara Varga. Det skulle inte ens förvåna mig om svenska folket röstade fram den till vinnare. Ett otroligt dumt kast i sånna fall. Jag säger inte att det är något fel på Sara Vargas låt. Jag tycker den är trallvänlig och jag lyssnar gärna på den.

Men i Melodifestivalen? Nej, där är den ju totalt chanslös. Om vi ska fortsätta rösta fram låtar som inte har en chans i Eurovision så kan vi lika gärna lägga ner hela melodifestivalen. Fel låtar har vunnit för många år i rad och ändå står svenskarna och kollar på med stora ögon och undrar vad fan som hände? Sjukt

Personligen tycker jag att de bästa låtarna har åkt ut. Jag gillade Love generation - Dance alone, Anders Fernette - Run och Sebastian - No one else could.

Anders Fernette - Run

Och jo, det är tillåtet att lyssna på Rock och samtidigt följa Melodifestivalen!


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback