Surreal, but yet real.

Jag drömde den konstigaste av drömmar inatt. Det var en mardröm.

Jag drömde att en gubbe hade blivit besatt av mig. Han hade satt upp kameror i min lägenhet och han brukade sitta och kika rätt in i mitt hus vad jag än gjorde. Det hade pågått i flera månader utan att jag visste om det.

En kväll
var jag på fest hemma hos en kompis som jag inte känner i verkliga livet, när jag väl var där fick jag reda på att det var hennes pappa som var besatt av mig, så precis när jag skulle springa därifrån så kom det massa svartklädda, storvuxna män och omringade mig för att sedan kidnappa mig och lägga mig i ett mörkt rum. Sen där någonstans vaknade jag av allt obehag. Sen somnade jag om och drömde vidare på samma dröm.

Polisen hittade mig av någon anledning och spärrade in creepet. Så drömmen slutade ju bra men det känns ändå jävligt obehagligt. I vanliga fall brukar jag hitta inspiration från filmer och händelser till mina drömmar men det här, det har jag fan ingen aning om var det kom ifrån... Vad fan kan det betyda?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback