Late update

Idag är jag ledig från jobbet. Helt underbart. Tog mig lite tid att redigera lite bilder från min senaste stund tillsammans med kameran. När jag tog dem tyckte jag det kändes som de blev totalt värdelösa men med photoshop har ju nästan varenda bild potential.

Den här månaden verkar det som att precis alla är panka, det är ganska sjukt. Undrar varför det är så för. Jag vet ju själv att jag har haft sjukt mycket utgifter den här månaden och sjukt liten lön. Men det har väl inte alla? Knas.

Jag tänker aldrig mer köpa en amerikansk mobiltelefon som inte finns i Sverige. I början älskade jag den. När jag kom hem slutade GPSen att fungera, sen tappade jag den på ett stengolv så det blev flera sprickor på hela skärmen och det var väl egentligen där det började gå utför. Nu visar det sig att jag inte ens kan uppdatera den till den nya versionen av android. Jävla skitmobil. Grymt sugen på att byta ut den. Intresseklubben antecknar, right?

Och så
är biljetterna till Peace & Love slut. Det är ju jätte kul. Något som jag verkligen hade sett fram emot. Kollade blocket och där vill dem ju ha mellan 3000-4000 kr. Det är ju helt sjukt. Så det verkar ju ganska kört. Man får kanske kolla någon vecka och se fall det finns någon stackars sate som börjar få panik över att inte ha blivit av med dem!

Och nu regnar det... Toppen...

En av bilderna jag trodde var totalt misslyckad, men den blev ju riktigt bra. Jag hjärta photoshop.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback