One of us is gonna die young

Sitter just nu på föreläsning i flash och eftersom att jag bloggar istället så förstår ni att jag tappade bort mig. Tappar man bort sig lite så är det helt kört. För gör man det minsta lilla fel så blir allt KAOS fel, så det är liksom ingen idé. Blä på flash.

Helgen har varit skön. I fredags var det ljudphest vilket innebär att det var en massa band som spelade, mycket kul att se att det finns lite talang i lilla Karlshamn. Lördags var det tacokväll och One Tree Hill, supergilla.

Jag har inte så mycket att skriva egentligen, det är super tråkigt.

Jag längtar hem lite så jag hoppas jag får komma hem till helgen, det vore mys. Jag längtar efter min familj och alla härliga stockholmare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback