Portrait

Dags att uppdatera antar jag. Vet bara inte riktigt vad jag ska skriva... Det händer så mycket hela tiden. Det har vart Halloween det var kul. Vi har haft super mycket i skolan. Det har vart jätte kul, men stressigt som fan. När vi hade redovisat uppgiften var det typ att trilla ihop i en liten hög och pusta ut. Jag gillar när det är stressigt, jag jobbar bäst då. Men efteråt måste man verkligen andas ett tag.

Helgen har varit skön. I fredags var det en liten klassfest och sen utgång, mycket trevligt. Man har tur som har hamnat i en så bra klass. Vi har hur mycket potential som helst. Det är så sjukt, för alla är så otroligt duktiga och alla inspirerar mig. Det är verkligen hur kul som helst att hamna någonstans där folk är så brutalt kreativa, det smittar verkligen av sig.

Jag kan även berätta att jag är jävligt bra på att sätta mig i kniviga situationer, fortsättning följer. Kan vara så att jag hoppar av, att jag inte vill vara med längre.

Här är en av uppgifterna vi haft de senaste veckorna. Ett självporträtt jag gjort i Illustrator. Jag ville få fram att jag kanske ser lite hård ut på utsidan men att jag egentligen inte är speciellt hård, utan ganska snäll faktiskt. Därav "looks fool"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback