Let it rain over me

Nyss hemkommen från storstaden, min hemstad - Stockholm. Det har vart en helt underbar helg och det var nästan med en liten tår som jag lämnade staden där jag växte upp. Men det inte är inte så långt kvar tills jag åker hem igen och firar jul.

I åt jag
middag och drack fredagsdrink med min familj som jag saknat så mycket och sen träffade jag söta Sabina och vi bestämde oss för att gå på bio, men planen sprack ganska fort då vi blev övertalade till att komma in till stan och dricka några drinkar. Några drinkar blev till många drinkar, några shot och sen snurrade det ganska rejält i huvudet på oss. Men det var en rolig kväll, helt klart.

Mys med familj

Söta Sabina <3



På Lördag
bakade jag lussebullar med min mamma och lyssnade på julmusik för att få den rätta stämningen. Men den kom liksom aldrig. Var nog på tok för tidigt. Sedan bar det av hem till Tessie, där Elin, jag och Tessie åt tacos och pratade om vår tid i USA. Jag har saknat dom så mycke! Det finns liksom ingenting som någonsin kommer överträffa vår upplevelse i USA. Det är och förblir det bästa året i hela mitt liv. Jag har sådan längtan tillbaka och jag ångrar stort att jag åkte hem, fast och andra sidan hade jag aldrig träffat dessa underbara personer jag träffat i Karlshamn. Det är ödet helt enkelt.

Lussebullar som blev fantastiskt goda


Men en dag kommer jag tillbaka till USA och då kommer jag inte göra samma misstag igen!

 




If I Could Take It All Back? Would I?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback