Disney dags

Jag och Izabelle verkar ha kommit in i någon konstig barnfilms period. Helt plötsligt tycker jag att tecknade filmer är awesome, vi betade av svanprinsessan(världens bästa) och Askungen 2 här om dagen. Nu har jag laddat ner några avsnitt av Sailor Moon för en liten nostalgitripp tänkte jag.

Det är ju
det där med att man ska bejaka sitt inre barn och jag tycker jag är jävligt bra på det. Man får vara larvig ibland, bara man vet hur man är allvarlig också.

Min Halloween dräkt ifrån USA anlände idag, Izabelles kom också samtidigt så vi stod och hoppade som två lyckliga duracellkaniner! Min var inte perfekt, lesset öga. Lite stor var den. Men jag tog fram mina sykunskaper och så vips var den helt plötsligt mer än ok. Jag kan ju faktiskt en del saker ändå. Kan ju faktiskt jävligt många saker. Men att göra egna typsnitt, det kan jag berätta för er, det kan jag inte!

Svanprinsessan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback