I'm permanent

Herre jisses, idag är jag trött. Skulle gärna vilja sova en stund till men så trött var jag tydligen inte. Igår åt vi god mat på 54 och så hängde vi där ett tag, sen blidde det Harry B James, där spelar dem världens bästa musik, bara rock. Jag kände mig otroligt felklädd i min festblåsa men vad fan, den bjuder jag på.

Fick massa
fina presenter av mina fina vänner, ni är så söta.

Sen blev
det vidare hem till Mille, jag ramlade innanför dörren sådär vid halv 7, inte konstigt att man är trött idag. Det var helt klart en bra kväll iaf.

Nu blir det att packa vinterkläder och allting annat jag vill ha med mig HEM? Hmm, jag tror jag har två hem. Fast i Karlshamn har jag ju liksom en lägenhet som står på mig. Betyder det att jag bor där då? Hur som helst har tiden gått jätte fort. Nu ska jag i princip åka tillbaka. Hmm...


 

 

 

Bilder från igår.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback