Why do you play with my mind?

Jaha, så ligger man hemma och mår piss. När man kommer till ett nytt ställe och blir sjuk, ja då känner man sig så oerhört liten. Idag var det ovveinvigning/fest och jag kunde inte gå för att jag mådde för sämst + att jag måste bli frisk tills i helgen. Då är det fest, riktig fet fest, då måste man vara frisk. Något annat finns inte på kartan.

I fredags råkade jag hälla ett HELT glas mousserande vin över mitt tangentbord/pekplatta och jag är så ledsen för att pekplattan inte fungerar helt ännu. Jag förstår inte varför jag alltid måste vara så jäkla klantig.

Jag mår
alltså piss, förkyld, halsont, hosta och febervärk, jag missar fest/ovveinvigning, jag har en illustrator uppgift jag måste göra klart, min dator jävlas med mig och min säng känns just nu alldeles för stor för en person.

Så om man ska summera mitt livstillstånd just nu så suger det ganska mycket faktiskt, ganska brutalt till och med. Nej jag tror jag lägger mig under sängen och låtsas att jag inte finns en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback