Ålderns år

Liljorna i mitt rum luktar helt underbart. Det luktar till och med ända ut i hallen även fast det är en stor ståldörr emellan. En del hade väl fått ont i huvudet, men jag bara njuter.

Mitt skal
till min dator har efter många om och men äntligen kommit. Jag har inte bestämt mig om det är snyggt eller inte, men det är annorlunda - och jag gillar annorlunda.

Tänk där, när man sitter på sin ålders dagar, gaggig i sin gungskol. Tänk om man då ångrar allting man någonsin gjort. Tänk om man ångrar stora livsbeslut och händelser. Det är nog det värsta jag skulle kunna tänka mig. Sitta där, inte så lång tid kvar och leva och bara ångra gärnet att man inte gjorde saker annorlunda. Jag ska sträva efter det i hela mitt liv - att alltid försöka agera med hjärtat. Jag tror det blir bäst då.

(det är lite rödare i verkligheten)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback