Dag 7 - Min bästa vän.

Min bästa vän är världens bästa vän. Hon heter Josefin och befinner sig just nu väldigt långt bort ifrån mig. Hon pluggar i Karlstad, jag i Karlshamn. Det är ett par mil där emellan.

Vi har bråkat och vi har varit osams i dagar, men vi har alltid hittat tillbaka till varandra, starkare än någonsin.

Min bästa vän är pålitlig, social, varmhjärtad och är en jävel på att få mig att skratta. Jag älskar henne av hela mitt hjärta och jag är 100 % säker på att vi alltid kommer hålla kontakten, att hon alltid kommer vara en del i mitt liv.

Det är henne jag har de allra roligaste minnena tillsammans med, det är alltid hon som drar upp mig när jag är ledsen och det är alltid hon som vågar säga det ingen annan säger.

Jag hoppas av mitt hjärta att vi kommer få barn samtidigt, bo nära varandra och låta våra barn leka och växa upp tillsammans. Vi får se vad som händer, tiden utvisar allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback