En jävel på kärlek

Här sitter jag i köket. Det gick precis förbi ett creep och kollade mig rakt i ögonen, släppte inte mitt ansikte med blicken innan han kommit ur syn från fönstret. FY. Vem vill ha någon instirrandes? Inte jag! Gå och göm er creep!

Så vad gör man när man har tråkigt? Jo, man photo boothar lite. Alltid lika underhållande. Iaf för någon som är fåfäng, ja jag erkänner.

Förresten har ni tänkt på hur min rubrik på inläggen nästan aldrig direkt passa ihop med texten? Det finns en logisk förklaring till det. Jag lyssnar alltid på musik när jag bloggar och jag lägger alltid upp den senaste texten jag hört i rubriken.


 

Haha ledsen för bombningen av foton, kunde inte bestämma vilka jag skulle lägga upp. Men den här bloggen handlar ju trots allt om mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback