How will I know.

Jag kollade nyss på Stockholm Boogie. Världens bästa film by the way men iaf, i slutet skriker han tjocka killen "Jag vet vem jag är."

Det fick mig att tänka till lite och jag kom fram till att jag faktiskt inte vet vem jag är. Jag är inte 100% säker, jag vet inte vad jag är kapabel till.

En ny bekant sa till mig igår att han kände det som att jag behöver mer sjlävförtroende, och när jag tänker efter så är det mer än sant. Jag tvivlar på mig själv ibland fast jagjag ska veta vem jag är och vad jag är kapabel till så kanske jag måste börja där. Bygga självkänsla.

Min nyinköpta dator fick vatten på sig igår, fan alltså. Brutalt onödigt. Nu fungerar inte musen som den ska. Jag blir så ledsen. Detta betyder att jag kommer vara tvungen att åka hem tidigare än jag tänkt så jag kan lämna in den. Jävla skit. Min kärlek fungerar inte. Jag blir så ledsen i ögat. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback