I need you tonight.

Idag har jag invigt min lånekamera. Jag är kär, verkligen. Tänker aldrig lämna ifrån mig den! Vet att jag måste, men jag vägrar! Hade tänkt mig att jag skulle gå ut och fota lite kyrkogård men såklart så satte regnet stopp för den idéen, IGEN! Så jag fick improvisera och fota lite hemma. Tur att man äger en orkidé.

Idag har
jag fått lära mig att det är pansarhajen som är anledningen till att vi kan ha samlag. Tack pansarhajen, jag är dig evigt tacksam.

Jag har
fått stå upp och pratat om något jag inte hade en jävla aning om, tråkigare sak får man ju leta efter att göra, tur att jag hade ett par fina tjejer i min grupp som gjorde allt roligare.

Imorgon är det ledig dag, woop woop. Ska bli otroligt skönt att få sova ut!

 

Två bilder jag tog idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback