Ibland väljer man lite konstigt

JÄVLA SKIT!! Jag pratade precis med fotoansvarig på Expressen. Och varför i hela friden gjorde jag det undrar ni då? Jo för att vi har i uppgift i skolan att alla ska prata med ett varsitt företag och ställa några frågor och då valde jag expressen. En av frågorna var "om du skulle få utforma en utbildning till dina framtida anställda, hur skulle den se ut?"

Tror ni inte att han börjar med "ja det finns ju en utbildning i Sverige som vi tycker är riktigt bra, och det är mittuniversitets utbildningen i Sundsvall! FUCK MY LIFE!!!!! Sen frågade jag om praktik och tror du inte han svarar, "jo vi har ju två praktikklasser men dom är redan fullbokade av mittuniversitetets och nordens fotoskolas elever. Jag vill, jag vill, jag vill! Fan vad surt det känns att jag snubblade på mållinjen, jag måste söka nästa år igen. FML!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback