I'm coming home

Kan inte koncentrera mig, sitter just nu på en föreläsning med klassen med en kille som pratar om ett medieföretag. Det är ju jätte intressant men jag kan inte koncentrera mig. Har inte sovit någonting för jag har vänt på dygnet. Jäkla skit.

Precis när jag var på väg att somna runt 3 sisådär så börjar ett kattskrälle att skrika utanför mitt fönster. Den som har hört en katt skrika, den glömmer inte det i första taget. Det låter så brutalt hemskt. Så jag vaknade ju till ganska bra.

Sen fick
jag börja om från ruta ett med min sömn Det gick inget bra. Kan inte ha sovit mycket inatt alltså och till råga på det så vaknar jag av mig själv en kvart innan klockan ringer. Skit. Jag vet någon som kommer vara trött idag/kväll. Det är bara så värdelöst att det var tvunget att hända idag. 1. Det är min födelsedag, då vill man må bra, 2. Jag tycker att det föreläsaren pratar om är intressant och jag vill lyssna, men det går inte. Skit också.

 

Katten måst nog ha sett ut såhär när den skrek

 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi vilken söt kisse (:

2011-09-26 @ 16:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback