Kungen av sand

Idag är en positiv dag, det kommer sol efter regnet. Allt ordnar sig! Klart det gör. Hur skulle världen se ut annars?

Idag har vi lekt på en ö precis utanför skolan. Man kunde bara ta sig dit med båt. Det regnade från och till så det var pest och pina. Där satt vi fast i regnet trots att jag typ hade kunnat skrika och dom på skolan skulle ha hört en. Frustrerande. Till slut satte regnet stopp och vi fick åka hem en timme tidigare, weei. Slutade vid ett, nu ska det snart tvättas. Så vuxen man känner sig.

Just nu har jag Gylllene Tider maraton här. Gilla Gyllene tider för att det inte spelar någon roll vilket humör man är på när man börjar lyssna för efter ett tag vill man bara hoppa runt och sjunga. Tror jag ska göra det nu.

Punkt slut.

Bild från nollningen. Vi var tvungen att skriva LOL på en kulle.

Tagen på ön Kastellet.

Jag just nu. Redo för lite hemmafru arbete




Kommentarer
Postat av: elin

Söt-terre.. allt blir bra ska du se!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback