Tjena, tjena årets solbränna.

Det har hänt någonting med mig. Jag har blivit tant. Kan inte gå in i en affär, se fina blommor och låta bli att köpa dem. Idag kom jag hem med en bukett liljor (100% rosa den här gången) och en murgröna. Hm. Tror någon måste skärpa sig. Tror min mammas gener börjar titta fram ännu mer än vad dem redan gör.

 

<3

 

Och så var det tydligen helg helt plötsligt. Helg tis-mån, det är ju inte direkt fy skam. På något sätt känner jag mig redan lite rastlös, det är ju lite knäppt. Men jag gillar att ha många järn i elden. Det bara är så. Man behöver inte tänka så mycket då och det gillar jag. Det är lite av en försvars mekanism. Har man saker att göra hela tiden kan man pressa undan sånt som känns jobbigt.

Men livet leker, det gör ju det. Jag älskar mitt liv i Karlshamn, det känns bara lite tomt ibland. Jag saknar er alla hemma.

Imorgon ska jag till frisören, får se fall dom lyckas förstöra mig totalt. Herregud, det hoppas jag inte.

Skrattgropar är från början en missbildning, visste ni det? ;)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Å mammas gener det är fina grejjer, dem ska du vara riktigt stolt över (:

2011-09-21 @ 08:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback