London Calling

Som vanligt blev jag distraherad när jag skulle blogga. Hittar alltid massa roligare bloggar just när jag ska blogga, men idag lyckades jag ta mig tillbaka hit. Winning.

London var underbart, jätte mysigt också att få umgås med bara familjen. Stockholm var också bra, kände inte riktigt att jag hann göra allting jag ville kanske, men men, stockholm ska ju ingenstans.

I London var vi runt och såg alla vanliga sevärdheter. Vi var på Madame Toussauds och även musikal som var jätte bra. Yup yup.

Just nu är det en del i skolan, har mycket att ta igen också, men jag taggar lite fest på fredag istället. Det är mycket roligare.


Taxibil i London

Cottage

Den berömda telefonkiosken

Jag och Min drömman

Rihanna

London

Min snygga lillebror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback