Unicorn

Nu sitter jag på lektion och det är första gången vi har fått i uppgift att läsa någonting på lektionen. Eftersom att vi är bildstudenter så är inte stämningen i rummet just nu så hög. Men man ska väl inte klaga, vi ska vara glada att vi slipper läsa för det mesta

I eftermiddag
åker jag hem till sthlm för att fira påsk, gå på min brorsas studentskiva och åka till London. STOKED!
Jag längtar hem så mycket så jag inte vet vart jag ska ta vägen just nu. Men det brukar ju bli så. När man väl vet att man ska åka hem så längtar man gärnet.


Bild snodd från google.

Jag fick blommor med bud häromdagen. Rosa liljor - mina favorit. Snacka om att att jag blev glad tjej.



Kommentarer
Postat av: Teo

Glad påsk, Therese! Hoppas att du har amazing time i England!

Du är värd mer än bara blommor! Du är värd hela världen!!! Men blommorna var bra början!!!

<3

2012-04-07 @ 09:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback