Hitting rock bottom

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Hur jag ska bete mig. Vad jag borde göra. Jag vet ju vad jag vill men just nu känns allt så osäkert.
 
I helgen var jag i Karlshamn. Mestadels för att på riktigt ta allt mitt pick och pack och säga hejdå till alla de människor jag delat mitt liv med i ett år nu. Jag kan inte säga att det var enkelt. Tårkanalerna höll på att explodera ett flertal gånger och jag tror inte riktigt att jag förstått hur mycket livet i Karlshamn har betytt för mig.
 
Det är med tunga steg och tung tanke jag förbereder mig för att flytta till Sundsvall. Jag vet att det är det bästa för mig, jag vet det är det jag vill. Ändå är det något som tar emot.
 
Att bygga upp ett nytt liv igen, för tredje gången känns roligt men mest skrämmande. Tankar som att ingen kommer gilla en cirkulerar ännu en gång i huvudet på mig, att denna utbildningen också kommer vara fel.
 
Jag tror jag kommit i någon liten svacka som jag förmodligen snart kommer komma ur. Men jag kan inte låta bli att oroa mig. Förhoppningsvis blir det här den sista utbildningen jag någonsin börjar på, och förhoppningsvis så fullföljer jag den också. Men man vet aldrig, man kan aldrig vara säker...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback