I just wanna sex you

Nämen, ser ni någon förändring? Det hoppas jag, annars är ni tamejfan blinda. Alltid kul med lite nytt och fräsht. Det blir så mycket roligare att uppdatera då.

Idag är det äntligen fredag, som jag har längtat. Jag borde verkligen ta det lugnt ikväll eftersom att det vankas fest imorgon. Men jag blir ju så lätt uttråkad. Det är ju så svårt att vara hemma och ruttna när man kan vara ute och svänga sina lurviga någon annanstans, vara social och träffa nytt folk.

Jag har varit ledig hela dagen idag. Hade planerat att göra massor av saker men jag fastnade liksom framför datorn med bloggdesign och html, kom liksom ingen vart. Jag har iaf hunnit ta hand om mig själv, dushat länge, filat fötterna, rakat benen, lagt ansiktsmask och smort in mig med lite brun utan sol. Så nu är jag helt enkelt redo för äventyr. Dock är äventyr ingen bra idé. Kurera är bättre - Men det är ju så tråkigt.


Kommentarer
Postat av: Simon Glimholt

sv: Åh tack så mycket! Ja jag var det förr men efter för många gånger som jag blev förbannad på att jag inte hade med mig den så nådde jag en vändpunkt, så nu har jag alltid med den vad jag än ska göra och vart jag än ska =) blir bäst så :)

Postat av: Aceline

Sv: Jag älskade choklad förut. Men sen så bara vaknade jag upp en dag och gillade inte choklad överhuvudtaget, haha... det är så overkligt för mig men så äre :)

Fin blogg du har!

2012-02-03 @ 18:38:24
URL: http://aceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback