Gör mig lycklig nu

Ja felåt, det var ett tag sen jag bloggade. Jag har bara inte haft något roligt att skriva och varenda gång jag tänkt bloggat har jag hamnat inne på någon annas blogg och förstått att min egen blogg suger. Så där försvann den blogglusten. Men nu är jag back on track.

Magont - Kaputt, nästan. Just nu äter jag hur mycket tabletter som helst. Borde nästan ta en bild och lägga upp, så läskigt är det. Men så länge man blir frisk så.

Vädret som försigår just nu gör mig lycklig och sprudlande. Idag har vart en bra dag. Årets första mjukglass med tutti frutti strössel, finfint sällskap och en tur runt i en sommarstad. Jag försöker hålla kvar i den här bilden för just nu verkar det bli storm. Fy.

Hade till och med lite inspiration till några somriga foton. Vet inte vad ni säger men dem får mig att bli sugen på glass.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback