Som ett estländskt fnask

Herre jisses. Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Så otroligt trött hela tiden. Upp innan solen har gått upp och snart kommer det även vara mörkt när jag åker hem från skolan. Totalt mörker.
 
Jag pallar liksom inte trycket. Det är en sådan brutal omställning att gå från Blekinge Tekniska Högskola där nästan allt är praktiskt, till att komma till Mittuniversitetets bildjournalistutbildning där vi nästan enbart bara fått sitta och lyssna på föreläsningar. Min kropp har helt stängt av högstadie/gymnasiehjärnan som ställt in sig på att lyssna och ta in information från åtta på morgonen till fem på kvällen.
 
Jag klagar verkligen inte. Däremot är jag trött som fan. Trött på morgonen, trött efter skolan, trött på kvällen. Men det är det värt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback