Is it a dream or my reality?

Vi på mittunivesitets journalistutbildningar är fortfarande i full fart med nollning. Igår hade vi darenight som helt klart var den roligaste kvällen. Vi delades in i lag, fick en lista med olika otyg och poäng. Sen skulle vi ut och genomföra dessa. På denna lista fanns uppmaningar som att posa som en av de alla färggranna drakarna vi har på stan, låna en generals overall och klappa en levande häst. Det gick väldigt bra för oss men det räckte tyvärr bara till en tredje plats. Men men, huvudsaken var att vi hade det roligt.
 
Idag var det ölympiska spelen, jag tyckte det lät alldeles för mycket som en ölhävartävling för att jag skulle känna mig taggad till att gå. Ikväll är det dock fest hos en kille i min klass och även kåren har öppet, jag är pepp faktiskt. Ska bli riktigt kul.
 
 
Igår var det svinkallt och alla dares var utomhus så jag fick inviga min fina pälsväst för detta året.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback