Saved by the bell

Hej mina kompisar. Long time, no seen. Har tyvärr inte haft något internet. Har försökt tjuva lite på andras men det har inte alltid gått.
 
Nu befinner jag mig iaf uppe i Sundsvall. Jag tycker jag har flyttat till Norrland men det tycker tydligen inte de som kommer ännu längre uppifrån.
 
I måndags hade vi introduktion till utbildningen. När lärarna pratade och visade kursplanen så rös jag av välbehag. Det är verkligen det här jag vill göra. Jag känner att jag har hamnat så himla rätt. Det är en otroligt skön känsla. Jag har ju varit så vilse. Har inte vetat om jag skulle stå på vänster eller höger ben, vart totalt förvirrad. Idag kan jag med lättnad säga att jag äntligen har hittat hem.
 
Sundsvall är en otroligt fin stad med gamla byggnader och stora torg. Det finns också allt man någonsin skulle tänkas behöva. Jag är så otroligt glad och tacksam för att jag har fått den här chansen och jag planerar att ta vara på den så gott jag bara kan.
 
Bildjournalistik -12En sneakpeak på en del av mitt rum

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback