Jag vet något som inte du vet

 
Min mobil ringde imorse vid halv nio tiden, sömnigt tog jag upp den och lät den vibrera och skrika åt mig. "Mamma Lo" blinkade på displayen och jag tänkte bara "VAD FAAAN, VARFÖR SÅHÄR TIDIGIT?"
 
Jag la envist mobilen under madrassen och vände mig åt andra hållet, men mamma var envisare så tillslut efter att jag först lagt kudden över huvudet och insett att den inte fungerade som ljuddämpare ( jag visste tydligen inte vad ljudlös var imorse ) så svarade jag sömndrucket tillslut.
 
Det visade sig att jag borde svarat på en gång för min mammas exalterade röst klingade i andra änden. Hon har bokat en resa för hela familjen till Venedig i sommar, det här gjorde helt klart hela min dag. Om ungefär två månader får jag doppa tårna i medelhavet, mest pepp är jag på hur mycket jag kommer att kunna fotografera. Herre jisses, jag kommer springa runt som en yr höna.

Kommentarer
Postat av: amanda

vad fin bild!

Svar: Tack så jättemycket. Jag blir superglad :)
ThereseLo

Postat av: Jessica Fotar

Riktigt fin bild! :)

Svar: Tack så himla mycket. Jag blir jätteglad :)
ThereseLo

2013-04-10 @ 20:32:23
URL: http://www.jessicafotar.blogg.se
Postat av: Linnea - fotoblogg

Vad kul att åka till Venedig! :) och jättefin bild :)

Svar: Tack så jättemycket och ja det ska bli jättekul :) Hoppas du har en fin dag
ThereseLo

2013-04-10 @ 23:42:32
URL: http://girlinthewood.devote.se
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh vad underbart det lät!
Hoppas att du tar många fantastiska bilder och delar med dig av! :)

SV: Tack, visst är dom ^^,

Svar: heh ja visst gör det :) Har precis lagt upp lite av en bildbomb om du är intrreserad :)
ThereseLo

2013-04-12 @ 12:23:23
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback