I reach for the horizon

En bild av en tjejs hund som jag tog för eget bruk när jag följde med en reporter och en fotograf ut på ett uppdrag
 
Sedan jag kom till NWT så har jag verkligen haft både toppar och dalar. Jag har gått från att vara helt säker på att jag kan göra det här till att tycka att jag är sämst i världshistorien - det här på bara två dagar. Ska bli spännande att se hur det här artar sig. Hur som helst så ska jag få göra mitt första skriva/fota jobb imorgon och jag är otroligt exalterad. Det är ju ändå det här jag vill göra. Skriva och fota!
 
Imorse var jag på ett jobb och fotade men det gick åt helvete, bilden får en rätt stor plats i morgondagens tidning så jag vet inte riktigt hur jag ska känna, just nu är det bara roligt att se sitt eget bli publicerat.
Mestadels av den resterande tiden har jag småpratat med fotograferna på redaktionen och försökt suga in alla tips de har, sen har jag också fått följa med ut på några jobb enbart för att se hur de jobbar. Jag känner mig lite som en svamp just nu som verkligen försöker suga in allting som jag kan ta lärdom av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback