Stroll down memory lane

 
Det var i USA jag liksom hittade mig själv. Jag åkte ner med hoppet om att väcka mina små journalistikdrömmar till något stort, men kom hem med en helt annan upptäckt. Fotografi. Bildjournalistik.
 
 
 Varenda dag under tiden jag bodde i Kalifornien, kändes ungefär såhär. Som en vacker solnedgång tillsammans med söta vänner. Jag bodde liksom i en bubbla och ingenting kunde ta mig ur den lyckan. 
 
 
 
Så jag har bestämt mig för att delta i Sunsilks reportertävling där man kan vinna en resa som reporter till just LA. Jag kommer vara lite jobbig och jag kommer kanske göra ganska mycket reklam men ni får stå ut. 
Ni kan däremot också vinna en resa till LA och samtidigt stödja mig. Gå in och anmäl er här vettja 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback