Lite melodifestivalen

 
På Borås Tidning är det fulla rullar för mig. Idag är jag inne på dag tre med Melodifestivalen i Göteborg vilket även innebär att det idag är den stora dagen. Det har faktiskt varit jävligt jobbigt men mest för jävla kul. I Torsdags fick jag jobba arslet av mig för att försöka få ihop State of Drama och Shirley Clamp på en bild. Det var inte bestämt sedan innan och det fanns liksom aldrig någon tid. Jag vet inte hur många gånger jag sprang in och ut ur scandinvaium för att försöka boka in en tid med deras pressansvarig som fungerade för båda. Nöjesredaktionen la det på dem och bad jättemycket om ursäkt för att det inte var mer uppstyrt men det är svårt för mig att släppa det, att jag faktiskt misslyckades. 
 
 
Här fick jag i alla fall träffa vackra Shirley som var jättetrevlig. Hon sa att jag var fin i min blomkrans jag hade på huvudet. Dr Alban gick förbi när jag tog den här bilden och sa "Looking good". Shirley började då sjunga på en av hans låtar. 
 
 
Shirley på Scandinavium.
 
 
Den här bilden togs efter många om och men. Det var det sista jag gjorde i Torsdags. När det tillslut blev klart att jag kunde få ta en till bild på dem så var jag först tvungen att springa till parkeringsgaraget åt ena hållet i Göteborg för att fylla på parkeringspengar och sen kuta ut i regnet för att ta mig till hotellet där de bor. Det var längesen jag kände mig så vacker med sminket åt alla håll och håret som en blöt katt. Tur att de är trevliga som tusan. Den här bilden prydde även ettan vilket var trevlig efter allt slit. 
 
 
Här  läser reportern upp ett quiz för State of Drama som både Shirley och dem fick göra. Som ni ser tyckte de inte att det var alltför lätt. 
 
 
Här är en bild tagen innuti Scandinavium på State of Drama. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback