En del är det krut i

 
Det första jobbet jag gjorde på BT den här veckan var det här. Det var inga av dessa bilder som blev publicerade men det är dessa jag gillar allra mest.
 
 
Jobbet handlar om en 87-årig man som har deltagit i många vasalopp i sitt liv. Nu ska han ner och delta i ett lopp i Italien. En riktig krutgubbe kan man kalla honom. Helt fantastiskt att se.
 
Idag har jag bestämt att jag ska avse minst 30 minuter till att skriva varje dag. Min passion för det det svenska språket började så många år tidigare än min kärlek för fotografi. Just nu kommer det bli mycket foto så jag känner att det verkligen är viktigt att inte glömma bort skriften. Kanske publicerar jag det jag skriver här, kanske inte. Vi får se. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback