Så jävla tacksam

 
Häromdagen fick jag följa med en reporter ut till Kristdemokraternas lokal i Borås där före detta nyhetsankaret Lars Adaktusson var på besök. Han tar nu nästa steg och vill bege sin i EU-parlamentet.
 
Jag tog även med honom ut för att fota men de bilderna blev inget att hänga i gran. Väldigt trevlig var han däremot. 
 
Idag har jag varit på jobb i Göteborg för första gången. Vi träffade Mattias Hellberg som är sångare i Nationalteatern och Håkan Hellströms gitarrist. De bilder jag tog publiceras på fredag. Så efter det lovar jag att ni ska få se dem. Det var ett sjukt roligt jobb och jag är så jävla glad för alla trevliga människor som jag får träffa genom det här jobbet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback